סטודיו אפקט-טיב בע"מ

מדפיסים לך אישית

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • אודות סטודיו אפקט-טיב


     

     

    סטודיו אפקט-טיב בע"מ הוא בית דפוס מתקדם, שהוקם בשנת 2000 ושוכן באזור התעשייה של רעננה. הסטודיו הוא עסק משפחתי בבעלותן של משפחות ולסטרה ומנשה, והוא מעסיק 10 עובדים בעלי ניסיון רב שנים, המתמחים במקצועות הדפוס, הגראפיקה והמחשב.

     

    שני עקרונות מנחים את פעילותו של סטודיו אפקט-טיב בכל עת: חדשנות טכנולוגית ושירות מסור. מנהלי הסטודיו מקפידים להתעדכן בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הדפוס, ומצטיידים תמיד במכונות חדישות מהשורה הראשונה; וכל לקוח נהנה מיחס אישי, פתרון מותאם ומדויק, וביצוע אמין, מקצועי ומהיר.

     

    בין הלקוחות הנאמנים, המעידים על האיכות יוצאת הדופן של סטודיו אפקט-טיב ניתן למצוא מוסדות ציבור, מוזיאונים, חברות היי-טק, ארגונים, חברות, עצמאים ואנשים פרטיים רבים.



     
  • השירותים שלנו



    סטודיו אפקט-טיב מספק מגוון רחב של שירותי דפוס מתקדמים לכל צורך – מכרטיסי ביקור ועד ספרים שלמים, ולכל לקוח – מאנשים פרטיים ועד לתאגידי ענק. הסטודיו הדינמי מפתח את שירותיו בהתאם לדרישות המשתנות העולות מן השטח, ונענה ברצון גם לאתגרים מורכבים והזמנות דחופות במיוחד.

     

    הדפסה דיגיטלית לעסקים. המילה האחרונה בתחום הדפוס הממוחשב, והפתרון המושלם להדפסת כמויות קטנות, בדיוק לפי הצורך, של כל חומרי הדפוס הדרושים לעסק: פרוספקטים, כרטיסי ביקור, פולדרים, עיתונים, מעטפות, מגנטים, מדבקות, חשבוניות, ניירת משרדית, ואפילו חולצות עם סמל החברה... לנוחותכם, תוכלו לעצב בעצמכם, ולשלוח אלינו את העיצוב המוכן היישר מן המחשב שלכם, בכל תוכנה גראפית המקובלת היום בשוק.


    הדפסה דיגיטלית ללקוחות פרטיים. הדפסה איכותית, על כל סוגי הנייר ובכמויות מוגבלות – מהזמנות לחתונה או פאזל אישי, ועד לוח שנה משפחתי, ספר המחזור של התיכון או ספר הזכרונות של סבא. לנוחותכם המושלמת, תוכלו לעצב בעצמכם, ולשלוח אלינו את העיצוב המוכן היישר מן המחשב שלכם, בכל תוכנה גראפית המקובלת היום בשוק


    הדפסה וצריבה של תקליטורי CD ו-DVD. שירות נוסף של סטודיו אפקט-טיב, שאינו מוצע על ידי מרבית בתי הדפוס. הציוד המיוחד שלנו מאפשר לנו לייצר כל כמות של עותקים, ולהדפיס על התקליטורים כל תמונה וכיתוב, על פי בקשת הלקוח.


    דפוס אופסט. טכנולוגיית הדפוס המסורתית, שהיא היעילה והמשתלמת ביותר עד היום להדפסת כמויות גדולות – מניירת משרדית וחומרי פרסום, ועד אריזות וספרים.

     

    גראפיקה. מחלקת גראפיקה מקצועית, ובה שלושה גרפיקאים המתמחים בעיצוב גראפי ותדמיתי לכל מטרה: ספרים, אריזות, לוגו, פולדרים, פוסטרים לתערוכות, ניירת משרדית ועוד ועוד. במילים אחרות: כל מה שאנחנו יודעים להדפיס, אנחנו יכולים גם לעצב!

    גימור. כל סוגי הגימור לעבודות דפוס, על פי הצורך: ציפויי למינציה וקפסולציה; חיתוך על פי שטנץ; כריכות ספיראלה ממתכת או פלסטיק, והחידוש האחרון: ספיראלה רב-פעמית; כריכת דבק חם לחוברות וספרים; כריכת סיכות לפנקסים ומחברות; וגם הכנה לכריכה קשה של ספרים.


    ייעוץ טכני בתחום הפקות הדפוס. ייעוץ מקצועי לכל פרוייקט המצריך ידע נרחב בתחומי הדפוס, הצילום ו/או הגראפיקה. ההיכרות המעמיקה שלנו עם השוק ועם מגוון האפשרויות הטכניות הקיימות, תאפשר לכם לבצע את הפרוייקט המורכב שלכם באיכות אופטימלית ובעלות מינימלית

    הוצאה לאור. הפקת והדפסת כל החומרים של "שפה מספרת תרבות" ו"יא- סלאם", שתי התוכניות המובילות בישראל להוראת השפה הערבית בבתי ספר. למידע נוסף, אנא בקרו באתרים:  www.yasalam.org.il;   www.safamesaperet.co.il

     

    בקרוב : חנות אינטרנטית לשירותי דפוס! ערוץ פתוח אל סטודיו אפקט-טיב בכל שעות היממה. כל הכלים הדרושים כדי שתוכלו לעצב בעצמכם, ולשלוח את ההזמנה שלכם ישירות לביצוע, אצלנו בסטודיו אפקט-טיב.


     
  • מי אנחנו?


     

    סטודיו אפקט-טיב הוא עסק משפחתי, בבעלותן ובניהולן של שתי משפחות: ולסטרה ומנשה.  כל ארבעת הבעלים – בני הזוג ולסטרה ובני הזוג מנשה – הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחומים מגוונים, המשלימים זה את זה. ביחד הם יוצרים שותפות סינרגטית, הממנפת את שלל יכולותיו ושירותיו של העסק.

     

    מוריס מנשה, מנכ"ל החברה, יליד קונגו, עלה לישראל בשנת 1976. למד צילום וקולנוע בבריסל. היה בעליו שלסטודיו אפקט בירושלים, שסיפק שירותי משרד מתקדמים, בשילוב צילום סטילס, גרפיקה ודפוס, ופתח בית דפוס בהרצליה. לכל אורך דרכו המקצועית הוא מיישם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר: הביא לארץ את המכונות הראשונות לצילום בצבע, צילום על נייר רגיל והדפסות אופסט על פלסטיק, התמחה בהפקות דפוס בכמויות קטנות, והיה מחלוצי הדפוס הדיגיטלי בישראל. אחראי על הניהול, הפיתוח העסקי ושירות הלקוחות בסטודיו אפקט-טיב.


    קייס ולסטרה, יליד הולנד, עלה לישראל בשנת 1987. למד הנדסאות כימית, ועסק בעיצוב מודלים לתבניות יציקה בחברות בטו-פלסט, סולל בונה וצאג.   התמחה במתן תמיכה לתוכנות עיצוב וגראפיקה על גבי מחשבי מקינטוש ו-PC. אחראי על כל תוכנות המחשב המזינות ומפעילות את הציוד המתקדם בסטודיו אפקט-טיב.


    גבי מנשה, ילידת בלגיה, עלתה לישראל בשנת 1977. למדה עיצוב פנים בבריסל ועיצוב סביבתי באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. עוסקת בעיצוב גראפי מאז שנת 1981, ופיתחה משחקים דידקטיים לגני ילדים.אחראית על העיצוב הגראפי של כל הפרוייקטים הגדולים בסטודיו אפקט-טיב: ספרים, אריזות וחומרים לתוכניות לימודים.

     

    אלה ולסטרה, בעלת תואר ראשון בערבית מאוניברסיטת חיפה. למדה תרגום מערבית לעברית בבית ברל. עוסקת בפיתוח תוכניות ללימוד השפה הערבית בבתי ספר בישראל מאז שנת 1984, וכיום מנחה מורים יהודים וערבים בתוכניות של חינוך לשלום. פיתחה את תוכנית מאאן (יחדיו) של מט"ח, והייתה חברה בצוות המרכז ללימוד הטרוגני בבית ברל. פיתחה וכתבה את התוכניות "שפה מספרת תרבות" להוראת ערבית ספרותית בכיתות ז'-י' ו"יא-סלאם" להוראת ערבית מדוברת בכיתה ו' – שהיו למובילות בתחומן בישראל. סטודיו אפקט-טיב משמש כמוציא לאור של תוכניות אלה, ומפיק את כל החומרים הנדרשים: ספרים, חוברות, מחברות ותקליטורי אודיו ו-DVD למורה ולתלמיד.


     
BizMakeBiz פותח ע"י